"Bejártam, mondhatnám az egész világot, a Sarkvidékektől az Egyenlítő környékének félelmetes őserdein keresztül Kína, Japán, majd Amerika tájképi nagyszerűségei közé. Lenyűgöző nagyságú a norvég fjord, hangos kacagáshoz hasonlítanám a Garda-tó tájképi pompáit, jártam az Alpok gleccserein, meg a Spitzbergák tundráin, láttam a sivatagot, meg az indiai barlangtemplomokat, ott voltam a mongol pusztákon meg a mandzsu őserdőkben, de akárhol másztam fel valami hegytetőre, sehol sem voltam megelégedve a kilátással, mert nem volt benne a Balaton." (Cholnoky Jenő)

2019. május 23., csütörtök

Libri-díj, 2019


Libri irodalmi díj nyertese 2019-ben Szvoren Edina Verseim című novelláskötete. A Libri irodalmi közönségdíjat pedig Krusovszky Dénes Akik már nem leszünk sosem című regénye kapta. A Libri irodalmi díj és a Libri irodalmi közönségdíj ünnepélyes díjátadóját május 15-én este tartották a Budapest Music Centerben.



Szvoren Edina honlapja

Szvoren Edina: A szégyen az egyik legalapvetőbb társas képességünk  (Könyvesblog)

Klajkó Dániel: Incselkedő önreflexivitás (kritika, Revizor online)

Szvoren Edina: Verseim  (Olvass bele, részlet a műből)








A generáció. ami már nem leszünk sosem (Könyvesblog - A hét könyve)

Deczki Sarolta: Bazi nagy magyar lagzi  (kritika, Műút, 2019069)

Krusovszky Dénes: Az önmagát szabadnak elképzelni vágyó emberről (Litera-interjú)

Krusovszky Dénes: Akik már nem leszünk sosem  (Jelenkor, részlet a regényből)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése