"Bejártam, mondhatnám az egész világot, a Sarkvidékektől az Egyenlítő környékének félelmetes őserdein keresztül Kína, Japán, majd Amerika tájképi nagyszerűségei közé. Lenyűgöző nagyságú a norvég fjord, hangos kacagáshoz hasonlítanám a Garda-tó tájképi pompáit, jártam az Alpok gleccserein, meg a Spitzbergák tundráin, láttam a sivatagot, meg az indiai barlangtemplomokat, ott voltam a mongol pusztákon meg a mandzsu őserdőkben, de akárhol másztam fel valami hegytetőre, sehol sem voltam megelégedve a kilátással, mert nem volt benne a Balaton." (Cholnoky Jenő)

2012. április 12., csütörtök

Artisjus Irodalmi Díj, 2012

2012. április 12-én átadták az idei Artisjus Irodalmi Díjakat.

Az Artisjus Irodalmi Nagydíját 2012-ben Spiró György író  kapta.
Kémjelentés - Magvető, 2011

Artisjus Irodalmi Díjat kapott:

Zalán Tibor író, költő
Göncölszekér - Palatinus, 2010

Papp Sándor Zsigmond író
Semmi kis életek - Libri, 2011

Varga Mátyás, költő
parsifal, parsifal - Magvető, 2011

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése