"Bejártam, mondhatnám az egész világot, a Sarkvidékektől az Egyenlítő környékének félelmetes őserdein keresztül Kína, Japán, majd Amerika tájképi nagyszerűségei közé. Lenyűgöző nagyságú a norvég fjord, hangos kacagáshoz hasonlítanám a Garda-tó tájképi pompáit, jártam az Alpok gleccserein, meg a Spitzbergák tundráin, láttam a sivatagot, meg az indiai barlangtemplomokat, ott voltam a mongol pusztákon meg a mandzsu őserdőkben, de akárhol másztam fel valami hegytetőre, sehol sem voltam megelégedve a kilátással, mert nem volt benne a Balaton." (Cholnoky Jenő)

2013. április 16., kedd

Aegon Művészeti Díj, 2013

A 2013-as Aegon Művészeti Díjat  szakmai zsűri döntése alapján Barnás Ferenc nyerte el Másik halál című regényéért.



Barnás Ferenc: Az élet kényszerített bele. Litera nagyvizit. 2013. március 15.

Barnás Ferenc honlapja

Képterápia. Balajthy Ágnes kritikája. Műút. 2012. 4.sz.






ÉS arcok - Wiegmann Alfréddal. Vendég: Barnás Ferenc. 2013.02.08.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése