"Bejártam, mondhatnám az egész világot, a Sarkvidékektől az Egyenlítő környékének félelmetes őserdein keresztül Kína, Japán, majd Amerika tájképi nagyszerűségei közé. Lenyűgöző nagyságú a norvég fjord, hangos kacagáshoz hasonlítanám a Garda-tó tájképi pompáit, jártam az Alpok gleccserein, meg a Spitzbergák tundráin, láttam a sivatagot, meg az indiai barlangtemplomokat, ott voltam a mongol pusztákon meg a mandzsu őserdőkben, de akárhol másztam fel valami hegytetőre, sehol sem voltam megelégedve a kilátással, mert nem volt benne a Balaton." (Cholnoky Jenő)

2013. április 19., péntek

Artisjus Irodalmi Díj, 2013

2013. április 19-én a Könyvfesztiválon mutatták be az idei Artisjus Irodalmi Díjat elnyert szerzőket.

Artisjus Irodalmi Nagydíj:

Kántor Péter, költő
Köztünk maradjon - Magvető, 2012.

Artisjus Irodalmi Díj:

Szvoren Edina, író
Nincs, és ne is legyen - Palatinus, 2012.

Szálinger Balázs, költő
Köztársaság - Magvető, 2012.

Szőnyei Tamás, író
Titkosírás - Noran, 2012.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése